18 Aralık 2015

Nirisi Diz ki ?


"Neden boynun eğri Cali?" diye soran arkadaşım sorusunun vurucu etkisini artırmak için "Neresi düz ki?" şeklinde kendi sorusunu cevaplamış,"Ben deve diilim" serzenişime mani olmuştu. Yıllardır içime oturan bu soruya şimdi cevap vermek istiyorum...
Sor sor,bi daaa sor :)
"Nirisi diz ki ?"
"Boynum! Valla da billa da boynum... Ben deve diilim,ahan da şahidim o deniz ülkesi ve tüm tıp alemi..." 
Gün itibariyledir ki boynumun an be an düzleştiğini öğrendim.
Elbette düz olacak,eğilmem ben !
Alem eğilsin önünde ben eğilmem :lala:
Eğdirenin bi yüzü,eğenin iki... şeklinde gereksizliklerle ti'ye aldığım "düz"lüğüm hoş geldin ömrüme ...
Durumla ilgili ciddi bişey yazmak istemediğim için,boyun düzleşmesinin ne olduğunu merak edenlerin ötede oynamalarını rica ediciim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.